De tweede excursie van de minor Digital Marketing was naar het online marketingbureau Tribal, gevestigd in Den-Bosch. Hier hebben we geen opdracht gekregen, maar wel inzichten op de onderwerpen SEA, SEO en customer intelligence.

Voornamelijk de theorie werd toegelicht en er werden niet veel voorbeelden gegeven. Zo was het een kort bedrijfsbezoek waarin de algemene kennis werd vergroot. Er werd wel voor aanvang van de verschillende presentaties gevraagd binnen welke discipline je later werkzaam zou willen zijn. Ikzelf neigde meer naar de customer intelligence, hier is namelijk het psychologische aspect wat nadrukkelijker aanwezig. De verdeling was vrij goed verspreid. Achteraf werd nogmaals gevraagd hoe men erover denkt, toen zag je al een andere verdeling. De locatie was overigens mooi en er hing op het kantoor al een informele sfeer. Zo was één kantine ingericht als een café, waar je bijvoorbeeld Fifa kon spelen of tafelvoetbal.

Onderstaand nog een foto van de behandelde stof en de presentatie.

 

Categorieën: Excursies

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *